Roemenië juni 2019 - Reisverslag uit Armeniş, Roemenië van Jur Seuren - WaarBenJij.nu Roemenië juni 2019 - Reisverslag uit Armeniş, Roemenië van Jur Seuren - WaarBenJij.nu

Roemenië juni 2019

Door: Jur

Blijf op de hoogte en volg Jur

12 Juni 2019 | Roemenië, Armeniş

Wederom een update vanuit het oosten. Vandaag mochten we meewerken aan de preparatie van de acclimatiesatiezone van de bizons. Er komt volgende week immers een nieuwe lading bizons aan en die verblijven eerst 21 dagen lang in een soort quarantaine om ze te laten wennen aan hun nieuwe habitat. Voordat ze hier terecht kunnen moest r nog wel wat klaar worden gemaakt. We zijn op dit moment bezig met beschadigingen aan het hek en het zichtbaar maken van het elektrische hek dmv fluorescerende tape. Morgen gaan we de overwoekerende vegatatie in hetzelfde gebied aanpakken en de werkzaamheden aan het hek voltooien. Verder beleefden we vandaag een unicum. We zaten in de auto bij Matei, de eerste Roemeen die we niet hebben zien bellen terwijl we bij hem in de auto zaten!

• 13 Juni 2019 - 16:14

Wendy:

En... jullie zelf al beetje gewend aan jullie nieuwe habitat??
    Jullie acclimatiesensationele zone ontspoorde enigszins begrijp ik. Hoe dan ook.... wens jullie nog een bizon-dere tijd in San Batran! X